Izvješće o održivosti prvo je takvo u posljednjih nekoliko godina, iako su ulaganja u održiva rješenja i programe za Carlsberg u Hrvatskoj kontinuirana od prvog dana.
Koprivnica, 2. srpnja 2019. – Inovativne inicijative i ambiciozni ciljevi u području održivosti jedini su način na koji kompanije mogu zadovoljavajućom brzinom pozitivno utjecati na svoje okruženje. Izdavanjem izvješća o održivosti za prošlu godinu Carlsberg Croatia pokazuje koliko posvećeno radi na području održivosti. Izvješće je prvo takvo u posljednjih nekoliko godina, iako su ulaganja u održiva rješenja i programe za Carlsberg u Hrvatskoj kontinuirana od prvog dana. U protekloj godini tvrtka je privukla pozornost javnosti informacijom o ugradnji uređaja za alko-testiranje u službena vozila, ali ova jedinstvena inicijativa čini tek dio ulaganja u održivost.
Mreža inicijativa koje poduzima pivovara u Koprivnici dio je globalnog programa održivosti Carlsberg Grupacije, naziva Zajedno prema NULA, predstavljenog još 2017. U tom programu Grupacija je vrlo ambiciozne ciljeve održivosti podijelila u četiri glavna područja: NULA ugljičnog otiska, NULA rasipanja vode, NULA neodgovorne konzumacije alkohola i kultura NULA nezgoda na radu.
Tako se inicijativa alko-testiranja u službenim vozilima u Hrvatskoj uklapa u ciljeve NULA neodgovorne konzumacije alkohola i kulturu NULA nezgoda na radu. Nabava iznimno dobro opremljenih novih viličara u skladištu u Koprivnici i provođenje sigurnosnih šetnji dio je cilja kulture NULA nezgoda na radu. Kontinuirano smanjenje količine vode, područje je u kojem Carlsberg Croatia postiže sjajne rezultate, dio je globalnih nastojanja NULA rasipanja vode. Zahvaljujući uvođenju nove tehnologije, Hrvatska je bila jedno od prvih tržišta na kojem je Carlsberg Grupacija počela pratili performanse hladnjaka u stvarnom vremenu, čime se radi na povećanju učinkovitosti rashladnih uređaja i na taj način radi na cilju NULA ugljičnog otiska.
Kontakt za medije:
Tatjana Petričušić, specijalist za komunikacije