Menu
SAIL-with-background.png

Sail 22

Strategija Carlsberg grupacije

Početak novog putovanja

Primjena strategije SAIL ’22 započela je u veljači 2016. godine, sa željom da proširimo poslovanje, pozicioniramo se za rast i osiguramo vrijednost za naše dioničare.

Namjera strategije SAIL ’22 je postati najuspješnija, najprofesionalnija i najatraktivnija pivovara na tržištima na kojima poslujemo.

„Strategijom SAIL ’22 Carlsberg grupacija započela je putovanje s ambicijom da postane uspješna, profesionalna i atraktivna pivovara na našim tržištima. Unaprjeđenjem naših glavnih komponenti, a to su pozicioniranje za rast i stvaranje pobjedničke kulture, rezultirat će poboljšanim financijskim rezultatima i neprekidno stvaranje vrijednosti za naše dioničare.“

- Cees 't Hart, President and CEO

Uspješna

Kao uspješna kompanija, upravljamo rastom nalazeći optimalnu ravnotežu između tri ključna mjerna elementa: tržišnog udjela pivskog volumena, zarade nakon odbijanja logističkih troškova (GPaL margina) i operativnog profita.

Profesionalna

Kao profesionalna kompanija, usavršavamo sposobnost usluživanja velikog broja kupaca, jačanjem kapaciteta na području poznavanja potrošača, customer menadžmenta, menadžmenta kategorija i provedbe te inovacija na području logistike.

Atraktivna

Kao atraktivna kompanija, fokusiramo se na kreiranje vrijednosti za dioničare, zaposlenike i društvo. Nastojimo biti atraktivni dioničarima s konzistentnim rastom dohotka i vraćanjem investiranog kapitala; za zaposlenike stvaranjem dobrog radnog okruženja i ohrabrivanjem kulture visokih performansi; za društvo, širenjem odgovornosti i održivosti koje izravno izgrađuju naše nasljeđe.

Naši prioriteti

Kako bismo lakše ostvarili svoje ambicije, strategija SAIL ’22 fokusira se na četiri prioriteta:

  • Jačanje ključnih brendova. Iskoristit ćemo svoje snažne pivske brendove i pozicije na tržištu za poticanje rasta.
  • Pozicioniranje za rast. Želimo poticati rast na geografskim lokacijama gdje prepoznajemo dugoročne mogućnosti za razvoj.
  • Stvaranje pobjedničke kulture. Stvorit ćemo pobjedničku kulturu kako bismo ostvarili svoje ideje.
  • Stvaranje vrijednosti za naše dioničare. Ispunjavanjem navedenih prioriteta, želimo ostvariti veću vrijednost za naše dioničare.

SAZNAJ VIŠE

Klikni na sljedeće linkove za više informacija