Menu

Carlsberg Croatia predstavio Izvještaj o zaštiti okoliša, društvenoj odgovornosti i upravljanju

Izvještaj o zaštiti okoliša, društvenoj odgovornosti i upravljanju pruža pregled rezultata i uspješnosti u našem globalnom programu održivosti "Zajedno prema NULA".

Poslovni subjekti imaju sve važniju ulogu u osiguravanju održive budućnosti. U Carlsbergu je od samih početaka, prije više od 175 godina, prisutan takav način razmišljanja i nastavljamo biti posvećeni toj temi i dalje. Upravo zato vrijedno radimo na poboljšavanju poslovanja i ostvarivanju ciljeva globalnog programa održivosti „Zajedno prema NULA“, predstavljenog još 2017. U tom programu Grupacija je vrlo ambiciozne ciljeve održivosti podijelila u četiri glavna područja: NULA ugljičnog otiska, NULA rasipanja vode, NULA neodgovorne konzumacije alkohola i kultura NULA nezgoda na radu.

Izvještaj o zaštiti okoliša, društvenoj odgovornosti i upravljanju pruža pregled naše uspješnosti u tim područjima i daje uvid u inicijative, kako lokalne, tako i globalne. Ovim se izvješćem obuhvaća relevantna značajna društvena, etička i ekološka problematika za financijsku godinu od 1. siječnja do 31. prosinca 2021. i dio inicijativa iz 2020. godine.

„Naša pivovara u Koprivnici jezgra je naših aktivnosti. Cjelokupni proces proizvodnje odvija se u skladu s potpuno ekološki prihvatljivim mehanizmima, a poštivanje najstrožih standarda kontrole kvalitete i sigurnosti stalni je prioritet naše tvrtke. Nadogradnja opreme na svim našim lokacijama ključna je za optimizaciju potrošnje energije i dugoročno smanjenje ugljičnog otiska i potrošnje vode“, poručio je Marcin Burdach, predsjednik uprave Carlsberg Croatia.

U odnosu na referentnu 2015. godinu u našoj pivovari u Koprivnici smanjili smo emisije CO2 za 20%., a ulaganjem u modernizaciju opreme ostvarili smo smanjenje potrošnje vode od 32% u proizvodnom procesu. Promičemo odgovornu konzumaciju alkohola, a u nastojanju da našim proizvođačima pružimo što veći izbor predstavili smo dizajn našeg bezalkoholnog proizvoda Pan Free što smo podržali i digitalnom kampanjom na društvenim mrežama. Kad govorimo o nula ozljeda, najvažnija stvar za nas je zdravlje i sigurnost naših zaposlenika. Kontinuirano provodimo sigurnosne šetnje u našoj pivovari i pronalazimo područja koja možemo unaprijediti, a naše zaposlenike svakodnevno educiramo i provodimo inicijative kao što je Dan sigurnosti.

Detaljan pregled i rezultate naših inicijativa pročitajte u Izvješću u prilogu.

Download PressKit

Izvješće o održivosti